Det är mycket nu...

"Det är mycket nu, jag har både börjat på  fritids och spelar fotboll" sa jag i 7-års åldern (jag har inget minne av det själv, men min mamma brukar påminna mig om det emellanåt). Vilket skönt perspektiv på världen man hade på den tiden... Då behövde man fan inte bekymra sig för humanbiologi-arbeten, eller över att ekonomin skulle gå runt.

Jag börjar bli lite trött på att gå i skolan mellan 8 och 16.30 varje dag. "Jo, men det är ju heltidsstudier" säger någon då, men om man lägger till all tid som jag får lägga på skolarbete utanför den ordinarie skoltiden, så ska jag i såna fall ha mer pengar från csn...

Jag vill tillbaka till mina kära turtels-gubbar! Jag vill bygga kojor i skogen bakom fritids, klättra i träd, bygga med lego, leka krig med pinnar som gevär och andra kravlösa aktiviteter.

Dagens outfit: mjukisbyxor från teamsportia, gul t-shirt från blekingelaget i fotboll, nike-strumpor och kalsonger från H&M 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du var 6 år!

2007-12-04 @ 20:14:23
Postat av: Linda

Välkommen till vuxenlivet!!

2007-12-04 @ 23:00:42
URL: http://[email protected]
Postat av: Brosan

kojan bakom fritids

2007-12-05 @ 21:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0