Datum bestämt!

Den 1/1 2008 kommer bli känd som världens genom tiderna längsta dag. Det är dagen då Henrik ska sluta snusa (jag känner mig lite som Muhammed Ali när jag pratar om mig själv i tredje person). Jag vet att det är en idiotisk dag att sluta snusa av många skäl. Med tanke på alla nyårslöften så talar statistiken emot mig. Om någon mot all förmodan skulle ertappa mig snusandes efter den 31/12 får ni lov att bitchlappa mig, om jag blir sur kan ni referera till det här inlägget.

Jag har börjat gå Stina på nerverna. Hon går runt i lägenheten med sina (egentligen mina, men men) mp3-lurar i öronen o vreser så fort jag tilltalar henne. Jag tror att hon inte är riktigt nöjd med hur hussysslorna har fördelats de senaste dagarna.. Men nu är hälsoarbetet färdigskrivet så jag får se till att kompensera henne. Nu är det ju trots allt nästan 10 dagar innan nästa gäng med uppgifter ska in...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0