En bakfylla blandad med tabletter

Var som bekant ute igår. Idag är det tänkt att jag ska få lite skolarbete gjort.

Dom som känner mig vet dock att jag kanske är världens mest bakfulla person. Dagen efter en utekväll brukar spenderas högst 3 meter från sängen med en spyhink vid min sida. Detta har blivit lite av ett handikapp för mig eftersom jag alltid måste kalkylera med att en hel dag går bort när jag väljer att gå ut en kväll. Jag blir helt enkelt så förstörd så att jag inte klarar av att röra mig. Det sjuka är att jag inte behöver dricka så värst mycket för att må piss 24 timmar efter. All heder åt de gamla hederliga huskurerna (har ni försökt dricka ett glas vatten med salt när ni kommer hem från krogen? inte det lättaste), men kvällen till ära valde jag att besöka den vänliga syrianen på pressbyrån och införskaffa brustabletter mot bakfyllan.

Kuren består av tre steg, där man tar en tablett i ett glas vatten innan man börjar kröka, en innan man går och lägger sig och en till frullen dagen efter. En liten detalj är att det står väldigt finstilt i bruksanvisningen att man bör käka i samband med varje dos. Det säger ju sig självt att man mår bättre av att käka regelbundet före, under och efter fyllan, så hur mycket av effekten kan man egentligen tillskriva tabletterna? I vilket fall känner jag mig lite mör idag och har en har en liten, liten, liten tendens till betongkeps.

Kombinerat med födointag ger jag Revigör 4 av 5 spyhinkar

376905-3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0