Rubrik

Jag får väl passa på att välkomna mig själv ut i cyberrymden! tack tack!

Varför ska då jag starta en blogg? En väldigt bra fråga som man brukligen svarar för att vinna tid när en svår fråga ställs. Troligen är det för att jag är förbaskat uttråkad och inte orkar ta mig för något just nu. Förmodligen som en följd av att jag inte vill sätta mig och göra skoluppgifterna jag skjutit framför mig hela dagen. Det blir som en ångerstcirkel som jag inte vet hur jag ska ta mig ur riktigt. Nu är det så pass sent så nu är det ändå ingen mening med att sätta sig i vilket fall. Nog pratat om det.

Det svåraste med att skapa en blogg måste vara att komma på ett klämkäckt namn på bloggen! Med viss konsulthjälp av min bror laborerade jag fram följande alternativ:

sulansvanstervad.blogg.se - efter fotbollshjälten suleyman sleyman -mannen med de enorma vaderna

fiskpinnaroketchup.blogg.se - ingen motivering alls

oberoendeframkallande.blogg.se - snus är en last jag har och som jag önskar bli av med, men kopplingen till timbuktus senaste skiva kändes ganska långsökt

så tillslut föll det alltså på blindtarmen.blogg.se helt enkelt därför att den här bloggen har alla blindtarmens funktioner. Den ser inte så värst fräsch ut och är i övrigt inte bra till något.

image1

De legendariska vaderna!

Kommentarer
Postat av: josse

Hej!
Mycket bra namnval. Jag har ingen blindtarm, tror jag...(mamma och pappa är lite oense om det där;))Dessutom har jag en rolig historia om en tjej som på riktigt trodde att blindtarmen var ett land...hahaha!
Ska bli himla kul att läsa här!! Kram kram

2007-11-19 @ 12:22:56
Postat av: Håkan

Ha ha! Blindtarmen, bra skit (om jag valt att skriva in mig under namnet "vän av ordning" eller nåt annat pretatiöst så kunde jag påpekat att man har nytta av blindtarmen men att blindtarmsbihanget är ett jävla skit som svullnar på vissa o kan orsaka död och annat ohälsosamt, men jag tror jag låter bli).

För övrigt har jag själv gett upp bloggandet på obestämd tid, det nätkommunicerande som sker är på mitt o grannens bands hemsida via låtar som vi spelar in alltför sällan. Lyssna gärna o promota i bloggen så ska jag bespara dig ett par tunnlar på fotbollsträningarna till våren =)

2007-11-20 @ 20:01:29
URL: http://www.myspace.com/killingkittensswe
Postat av: Löken

Käre Håkan

Du har så rätt så.. i humanbiologin fick vi lära oss att det hette "det maskformiga bihanget" t.o.m. det hade iofs varit lite festligt, men www.detmaskformigabihanget.blogg.se hade kanske (?) sänt lite felaktiga signaler...

skål /löken

2007-11-28 @ 19:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0