Upprörande!

Nu är jag synnerligen upprörd! Efter att ha läst DN:s artikel "snuspriserna smyghöjs" (läs här)  har det allt mer gått upp för mig att alla egentligen försöker blåsa mig, en stackars missbrukare, på min surt förvärvade CSN-pengar. Att vi snusare ska fylla hål i regeringens budget kan man alltid diskutera och att Swedish Match inte är det mest moraliska företaget är sedan länge kännt, men någonstans så måste det finnas någon som tycker att det är omoraliskt att utnyttja människor i beroendeställning.

Jag har bestämt mig. Det kommer gå långt ifrån smärtfritt och jag kommer förmodligen att ångra mig 1000 ggr de första veckorna, men jag ska lägga ner snuset.

Kommentarer
Postat av: mira

Bra Henke=)..jag ska stötta dig men inte tjata:P

2007-11-16 @ 13:11:55
URL: http://mmmira.blogg.se
Postat av: jossan

så du kunde inte stå emot frestelsen att starta en blogg? hehe, kommer bli intressant läsning, det känner jag på mig!
(:
och du, bra beslut det här med snuset. hejar på dig!

2007-11-16 @ 14:06:54
URL: http://juicen.blogg.se
Postat av: Brosan

haha lycka till du

2007-11-16 @ 16:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0