att sparka på en manlighet som redan ligger ner

Idag bestämde sig jag och min vapendragare Martin oss för att åka en sväng till staden, för något ska vi ju ta oss för trots att vi har jullov. Normalt när två personer av det manliga könet går på stan tar det brukligen ungefär 30 minuter att avverka alla affärer och 15 minuter av dessa går till att kolla på den nya motorsågen på Claes Ohlsson. För Martin och mig tog det dock 4 timmar och detta till trots köpte vi inte en enda julklapp. Hemligheten ligger i att ta mat/kaffepauser innan katastrofen är ett faktum, för har man väl blivit hungrig finns det ingen återvändo.

Ur ett genusperspektiv kan man inte heller framhålla att vi förstärkte vår manlighet idag, då den mesta tiden gick till att titta på värmeljus, blockljus och doftljus med tillhörande attiraljer. "A, men den här luktar ju gott", "-Ne jag gillar inte färgen, den passar inte till min inredning", så höll vi på. Typ.

Höjdpunkten inträffade dock inte i någon av dessa affärer, utan på Partaj av alla ställen. För att ytterligare sparka på vår redan liggande manlighet skulle vi investera i en dildo (vilken vi inte själva ämnade att bruka, utan den skulle utgöra en skämtsam födelsedagspresent). Butiken är i två plan och man får gå ner en trappa för att finna dildosarna (kul ord i plural) där de förvaras i en inbrottssäker glasmonter.

Då Martin och jag enbart är noviser på området och dessutom inte kunde ta oss in till härligheterna utan nyckel fick vi be om hjälp av en riktig sexexpert, även kallad butiksexpedit. Sexexperten förde oss ner för trappan till underjordens innandömen, men min intuition (kvinnlig sådan?) sade till mig att vända på det sista trappstegen och istället ta mig upp till dagsljuset igen, medan Martin och sexexperten fortsatte ner. Det sista jag hörde innan jag försatt mig i säkerhet var sexexpertens konstaterande att "den här är ju populär och ganska billig". Vilka följdfrågor Martin hade till denna sexexpert, angående vibration, grovhet, storlekens betydelse etc. lär vi aldrig få veta, vad jag dock kan berätta är att Martin efteråt var lagom besviken på mig och visst förtjänade jag det efter att ha lämnat honom åt hans öde där på Partajs nedervåning. "Det är i de lägena som man ser vem som sviker när det börjar blåsa" konstaterade Martin då vi pionröda snubblade ut ur affären, ett stycke fint inslagen dildo rikare.     

Kommentarer
Postat av: Linda

Till mig!? Men Honken då, snäll du e som tänker på mig...

2008-12-04 @ 19:58:28
URL: http://lindarundberg.blogg.se/
Postat av: Kicki

???? hmm... är mest nyfiken på vem den är inköpt till!

2008-12-04 @ 21:24:41
Postat av: Johanna

Haha men pojkar då... =)

2008-12-05 @ 13:03:09
Postat av: Honken

Kan avslöja att den inte är till någon i klassen iaf, tyvärr tjejer...

2008-12-12 @ 17:54:08
Postat av: Rebecka

Haha! Underbart!

2009-01-04 @ 21:21:01
URL: http://stormsteg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0