åldersnojja

Det var när jag imorse i vanlig ordning skulle fixa håret som det slog mig. Först trodde jag att det var ljuset eller min morgontrötta ögon som spelade mig ett spratt. Efter att ha studerat fenomenet ingående, i diverse olika vinklar, gick det dock så sakterliga upp för mig. Visst var det ett grått hårstrå jag såg!

Detta dagen efter att jag fyllt 21. Är det nu det börjar gå utför?

Blandningen mellan panik, ångerst och stress gjorde att jag snabbt som fan ryckte bort hårstrået och spolade ner det i handfatet. Visst hade jag fått lite rynkor runt ögnen? Hade inte hårfästet krypit lite högre upp? Hade inte skägget vuxit lite mer än vad det normalt gör? Oj, vad ont i ryggen jag har... När skulle färdtjänsten komma nu igen?

image26

Kommentarer
Postat av: josse

Haha..du behöver nog inte oroa dig så värst mycket!
Det finns både hårfärg och medel som ska stoppa tunnhårighet;)
kanske ska starta den där skäggtävlingen igen;)
Ha de så bra så syns vi på konsum kl. 7.58 imon bitti....kram

2008-02-28 @ 16:45:48
Postat av: Linda

Hörrudu, du kallas ju inte 87:an Löken för att du e äldst precis! Så åldersnoja!? Tveksamt, för att du e för liten i så fall ;-)

2008-02-28 @ 23:58:09
URL: http://lindarundberg,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0