Jag & Yeti

Häromnatten väckte jag Stina (och migsjälv) genom att utstöta ett ansträngt stönande läte. "Har du en mardröm gubben" frågade Stina i all välmening, men det var ingen mardröm som hon hörde, det var ett segervrål. Jag var nämligen mitt uppe i en sparkstötting-tävling, mot självaste snömannen Yeti. När jag passerade mållinjen skrek jag ut min triumf, med ett hånfullt skratt för att demonstrera min överlägsenhet gentemot min motståndare. Yeti spelade inte rent spel och gjorde sitt bästa att sabotera min framfart i backen. Det var även anmärkningsvärt att tävlingen ägde rum i en skidbacke modell svart (!!?).

Mina 30 högskolepoäng i dagdrömmande (läs: allmänna utbildnings området) till trots har jag problem med att tolka den här drömmen. Vintertemat framgår tydligt, men var kommer snömannen in i bilden? Sparkstötting? Svart backe?


image18

Kommentarer
Postat av: Stina

Det var inte ett ansträngt stönande läte utan 3!!! =)

2008-01-14 @ 11:54:15
URL: http://lillstina.blogg.se
Postat av: Christian

Ha ha! 30 p i dagdrömmande.

Själv sprang jag i lördags natt/söndags morse efter en söt flicka och kallade henne Yeti. Kan det vara så att det är det nya modeordet?

2008-01-14 @ 15:13:36
URL: http://www.myspace.com/killingkittensswe
Postat av: Bror

hahaha xD
Fan va bra du beskriver saker bror!

2008-01-16 @ 03:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0