vardagsmotion?

Okej, det här var kanske en bottennotering i lathet, men ändock en hedersvärd sådan.

Jag bor rätt bra, rent geografiskt, här i växjö. Jag har inte långt till något jag behöver (vem fan behöver själva staden Växjö egentligen?). Univeristetet, mataffärer, gym (om man är i ett tryckande behov av en penisförlägning), pizzeria, simhall mm. finns inom gångavstånd. Vore det kramsnö hade en god kastare kunnat kasta en snöboll från min franska balkong (även kallad budgetbalkong) rätt i huvudet på någon professor i manchesterkavaj på väg till en föreläsning.

Det är dock säkert 50 meter extra vandring till idrottshallen varje morgon för min del..

Vissa dagar är det extra långt till skolan. Jag syftar på de dagar då man vaknar tidigt som fan och egentligen bara vill sova i en vecka istället för att gå upp och vara produktiv.

Det är här som latheten kommer in. Efter en snabb och fåordig msn-konversation övertalade jag Honken att han skulle ta bilen de 300 meterna till skolan (och plocka upp mig efter 50 m). Vardagsmotion? överskattat!


image16

Kommentarer
Postat av: Christian

Är det det som kallas klimatLAT?

2008-01-10 @ 07:46:47
URL: http://www.myspace.com/killingkittensswe
Postat av: Anonym

det slog mig först efter att jag publicerat inlägget faktiskt :)

men jag soterar mina sopor åtminstonde (för det mesta)!

2008-01-10 @ 12:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0